Zamki hotelowe - jak pomyślnie zrealizować inwestycję?
Instalacje teletechniczne w hotelach wykonujemy solidnie, terminowo i kompleksowo. W naszej ofercie posiadamy wszystkie urządzenia niezbędne do kompleksowego wykonania systemu kontroli dostępu i zabezpieczeń oraz instalacji nisko-prądowych w hotelach. Dostarczamy i wykonujemy instalacje z zakresu: telefonii IP, infrastruktury sieciowej (routery, switche wraz z okablowaniem), systemów sygnalizowania włamania i napadu (systemy alarmowe), systemów monitoringu, systemów PPOŻ oraz systemów oddymiania, kontroli dostępu i instalacji TV-SAT, systemów nagłośnienia. Dodatkowo, jesteśmy dystrybutorem oprogramowania do zarządzania hotelami, współpracujemy m.in. z Softech, DM Plaza, LSI i Novitus.
Dipol Sandomierz jest obecny na ryku systemów zabezpieczeń i instalacyjnym od 1991 roku. W naszym portfolio mamy ponad 1000 wykonanych instalacji zarówno w małych obiektach (hotele z kilkunastoma pokojami) jak i bardzo duże obiekty (hotele mające kilkaset pokoi, supermarkety, sklepy wielkopowierzchniowe). Zapewniamy porady techniczne przy doborze sprzętu, montaż oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich oferowanych przez nas urządzeń. Zapraszamy do zapoznania się z przykładowymi realizacjami w obiektach hotelarskich.
Zachęcamy do kontaktu i bezpłatnej prezentacji u Państwa, w obiekcie, którego dotyczy inwestycja, lub w naszej siedzibie.
Z poważaniem
Tomasz Warych
tel.: 604 564 083
Jak wygląda współpraca z nami?
-
Wycena
Po zebraniu Państwa wymagań, doprecyzowaniu zakresu współpracy i zamówienia, oględzinach miejsca instalacji dobierzemy sprzęt, który zrealizuje Państwa potrzeby i przygotujemy wycenę. Jeżeli decydują się Państwo na wdrożenie dystrybuowanego przez nas oprogramowania hotelowego, to na tym etapie dobierzemy optymalne dla Państwa rozwiązanie.
-
Realizacja zamówienia
Czas realizacji zamówienia nie przekracza ośmiu tygodni i zależy od dostępności naszych ekip instalatorskich oraz aktualnych stanów magazynowych. Dipol Sandomierz jest importerem i przedstawicielem firmy Be-Tech – większość asortymentu jest dostępna w sprzedaży ciągłej. Po potwierdzeniu zamówienia podamy Państwu czas jego realizacji i poprosimy o wpłatę 30% wartości zamówienia. Pozostała kwota jest płatna po wykonaniu instalacji lub w innym umówionym terminie.
-
Przygotowanie do instlacji
W tym etapie współpracujemy z firmami dostarczającymi drzwi, meble oraz pozostałe wyposażenie do Państwa hotelu. Upewniamy się, czy dostawca stolarki wykonał otworowanie pod zamki hotelowe zgodne z szablonami i czy dostawca mebli przewidział wystarczająco dużo miejsca na sejf Be-Tech.
-
Uruchomienie systemu / szkolenie
Uruchomienie systemu obejmuje montaż i konfigurację wszystkich elementów instalacji według wytycznych Zamawiającego. Szkolenie personelu może się odbyć w dniu instalacji lub innym ustalonym terminie przy wykorzystaniu łącz internetowo-telefonicznych. Do szkolenia wymagany jest komputer z systemem operacyjnym Windows.
-
Serwis gwarancyjny i naprawy pogwarancyjne
Zamki hotelowe Be-Tech objęte są 36 miesięczną gwarancją. W tym czasie wszystkie awarie będą usuwane bezpłatnie, w następujący sposób:
- jeżeli montaż wykonywała firma Dipol, to przez pierwsze 24 miesięcy wszystkie awarie usuwane są u Państwa na terenie obiektu, począwszy od 25. miesiąca gwarancja realizowana jest loco Dipol Sandomierz: uszkodzony zamek wysyłają Państwo do nas, a po naprawie lub wymianie zamek odsyłany jest do Państwa
- jeżeli montaż zamków wykonują Państwo samodzielnie to od 1-go miesiąca obowiązuje 36-cio miesięczna gwarancja loco Dipol
Do wszystkich oferowanych przez nas produktów zapewniamy pełną gamę części zamiennych. W okresie pogwarancyjnym mogą Państwo zakupić części podlegające wymianie lub odesłać zamek do nas w celu odpłatnej naprawy. Gwarantujemy, że części zamienne do modeli, które wyszły z produkcji dostępne będą przez okres pięciu lat od momentu zaprzestania produkcji.
Galeria